כתם בתחתונים - חודשיים לאחר הניתוח?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר פרסון, לפני חודשיים עברתי ניתוח פיסורה והכל בסדר. ביומיים האחרונים קלטתי כתם של צואה בתחתונים. האם הגיוני שהתופעה הזאת תגיע חודשיים לאחר הניתוח ?? לא היה לזה כל זכר בחודשיים האחרונים. אציין שזו התופעה ממנה הכי חששתי כשהחלטתי לעבור את הניתוח. תודה להתייחסותך. עירית.
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב עירית, אם מדובר בארוע חד פעמי, תנסי לבדוק עם עצמך האם באותו יום סבלת משלשול או משהו חריג אחר בפעילות המעיים. יש להקפיד על מזון עשיר סיבים ושתיה מרובה כדי שהצואה תהיה אחידה. אם התופעה חוזרת על עצמה, תתייעצי עם מי שניתח אותך. בהצלחה.