נפידיפין isdn
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,יש לי פיסורה לאחר לידה,נתנו לי את המשחה בתוספת של isdn,מה זה בדיוק החומר הזה?היציאות רכות בעקבות שינוי תזונה,הדימום פסק.עד מתי צריך להשתמש במשחה?והאם יש בחומר הזה סטרואידים?תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חן, החומר הוא IsoSorbide DiNitrate, או בקיצור, ניגזרת של ניטרוגליצרין שגם הוא משמש לטיפול בפיסורה. זה לא מכיל סטרואידים. ממליצים להמשיך את הטיפול למשך 6 שבועות גם אם יש שיפור לפני כן כדי למנוע חזרה מוקדמת של הפיסורה. אגב - אם את מניקה, מומלץ לטפל בניפדיפין ללא ניטרוגליצרין. אם זה המקרה, תבקשי מרשם חדש לניפדיפין ללא ISDN. בהצלחה.