איך לרכך יציאות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקחת היום 17 סמ"ק נורמלקס בערב לריכוך יציאות, אך זה לא מספיק.מה כדאי לעשות עוד כדי לרכך את היציאות יותר? להוסיף משהו? להוסיף כמות? (בזמנו לקחתי פגלקס שהיה טוב, אך הוא לא משווק יותר )
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב לאה, אני ממליץ על תוספת סיבים תזונתיים ושתיה מרובה. אם את לא מסתדרת עם דגני בוקר המכילים סיבים (פייבר 1, ברנפלקס וכד'), אפשר להיעזר בתכשירים ללא צורך במרשם רופא: קונסיל, בנפייבר וכד'. חשוב לשתות הרבה. אגב - את בטוחה שלא משווקים פגלקס יותר?
הם הפכו אותו מתוסף מזון לתרופה ללא מרשם . נקווה שאכן יגיע. בינתיים חסר בכל המקומות