טיפול בפיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובל מפיסורה זמן קצר והרופא אמר לי שאני יכול להתגבר ללא ניתוח אם אטפל: באמבטיות,משחה,שמן . 1. האם האמבטיות צריכות להיות עם חומר מחטא??סבון?כמה פעמים ביום? 2. שמן פראפין- פשוט נורא לשתות. יש תחליף?שמן זית? או אפשר לערבב את השמן עם חומר אחר?< אולי זה לא נחוץ כל כך? אודה לתשובתך
בוקר טוב, אתה צריך לקבל מרשם לאחת משתי משחות: 1. ג'ל ניפדיפין 0.2% . יש למרוח כמות בגודל של אפון על פי הטבעת 4 פעמים ביום במשך 6 שבועות. 2. רקטוג'סיק 0.4%. אותו דבר רק פעמיים ביום. ההבדל הוא שרקטוג'סיק יכול לגרום לכאבי ראש חזקים. בנוסף: מזון עשיר סיבים תזונתיים, ואולי אפילו תוספי סיבים (קונסיל, בנפייבר וכד') ושתיה מרובה של לפחות 2 ליטר ביום. אם תקפיד על כל זה, תוכל להימנע משמן הפאראפין. אמבטיות ישיבה עם מים חמים - אין צורך בכל חומר מחטא. החום הוא שעושה את העבודה. פעמיים עד 3 ביום , תלוי במידת הכאבים שיש לך. בהצלחה.