ניתוח פיסורה ולקיחת plavex +cartia
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לאחר צינתור ןסובלת מפיסורה מזה כחודשיים שמאד מפריעה לי וכואבת כולל דימום בזמן יציאות, משתמשת בג'ל המיוחד להרגעה, לא סובלת מעצירות, הומלץ ע"י פרוקטולוג שבדק ועקב על ניתוח ומאחר וע"פ הקרדיולוג שמטפל בי יש הוראה לא להפסיק את התרופות לדילול לפני הניתוח, הניתוח בוטל בשל חשש לדימום, בינתיים אני סובלת ולא מוצאת פיתרון להקלה רצינית. שאלתי מה עושים ?? אןדה על תשובתך בענין.
שלום אתי, פעולות כירורגיות "קטנות" ניתן לבצע ללא הפסקת טיפול תרופתי בשתי התרופות שציינת, והניתוח לפיסורה הוא כזו פעולה קטנה. אני ניתחתי כבר מספר חולים כמוך ללא סיבוכים. אגב - מהו הג'ל ה"מיוחד" בו את משתמשת, ואיך אופן השימוש?