כאבים אחרי ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר פרסון, לפני כשבוע עברתי ניתוח פיסורה. היום שאחרי הניתוח היה מלווה בכאבים חזקים מנשוא, ומשלב זה ואילך - שיפור מיום ליום. כאשר אתמול כבר הצלחתי להעביר את היום ללא משככי כאבים. היום, לעומת זאת, חזר לי הכאב. אמנם לא חזק כמו ביום שאחרי הניתוח, אך חזק משמעותית מאתמול, ומצריך משככך כאבים. האם זה תקין שתהיה רגרסיה כזאת? או שמא זה מעיד על משהו לא בסדר? תודה לתשובתך, קלוד
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב, לא אמורים להיות כאבים חזקים לאחר הניתוח הזה, והשיפור אמור להיות כפי שתיארת. אם מופיע כאב חדש לאחר שכבר חלף, צריך להיבדק ע"י מי שניתח כדי לשלול סיבוך. בהצלחה.