החלמה מניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
א. בכמה ימים מחלימים מניתוח פיסורה? וכן כמה ימים צריך להעדר מהעבודה? ב.האם לאחר ניתוח פיסורה הסיכוי שיהיה שוב פיסורה זהה לכל אחד אחר או שהמקום מועד לפרענות ויש להיזהר באופן מיוחד כל הזמן? ג.כשלא כואב, האם יש צורך לעשות אמבטיה חמה? דהיינו- האם האמבטיה עוזרת לריפוי אורק להקלה מיידית? בתודה
ערב טוב ציון, א. ההחלמה מהירה מאוד. יש לי חולים שחזרו לעבודה למחרת הניתוח והרוב היו כשירים לעבודה תוך ימים בודדים. ב. ממליצים להמשיך עם מזון בריא - עשיר סיבים ושתיה מרובה - כל החיים. סיכויי החזרה לאחר ניתוח נכון הם פחות מ-1%. ג. לא חובה לעשות אמבטיות אם אין כאבים. החימום מקל מאוד על הכאבים.