תשובת אולטרסאונד
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הנה תשובות של האולטרסאונד פיסורה אחורית שטחית, Trus ה Ias וה- Eas שלמים לא נצפה אבצס אינטר ספינקטרי או סיבה אחרת לכאב normal anal sphincter לא אמרתי שאני סובלת מבריחת גזים מהבושה... הבנתי שזה יצא תקין השאלה שלי מה יכולה להיות הסיבה לבריחת גזים אם זה תקין? יש לי גם בדיקת emg אני מכירה אנשים שסובלים מעצירות אבל לא סובלים מאי שליטה בגזים חזרתי מהבדיקה מאוכזבת ועצובה...
האולטראסאונד אכן תקין - כצפוי. מה עם יתר הבדיקות?
יש לי ביום ראשון הבא בדיקת אימגי ברגע שיהיו תוצאות אני אעדכן יכול להיות שמהפיסורה יש את האי שליטה? עשיתי כבר דפקוגרפיה ומנומטריה אובחנתי עם אנזימוס למרות שבשתי הבדיקות סבלתי מהבטן והרגשתי שהתוצאות הם לא מהימנות... במנומטריה כתבו שהכיווץ חלש ובאמת יש לי תחושה בפנים אזור הרקטום של ירידת תחושה כנראה שנשאר לחכות לאימגי אלא אם כן יש בדיקות נוספות שיכולות לגלות מה הבעיה כי לא יתכן שהכל תקין ויש אי שליטה זה פשוט לא סביר תודה רבה ד"ר על העזרה מאוד מעריכה...