כאב בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשבוע סבלתי מאבצס בעצם הזנב- טופלתי באוגמנטין ואכן הזיהום עבר(לפחות לעכשיו..).בכמה ימים האחרונים שמתי לב לכאב באזור פי הטבעת וכשהסתכלתי על המקום ראיתי אודם מסוים-אולי פצע אני לא יודעת. היום כשהייתי בשירותים, היציאה הייתה קצת קשה ובסופה ראיתי כי יצא מעט דם(ראיתי על הנייר). הדם לא קשור לאבצס. מה זה יכול להיות?האם זה קשור לאבצס?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, אין קשר בין אבצס בעצם הזנב (פילונידלי) לבין דימום מפי הטבעת. יתכן שיש לך פיסורה קטנה עקב היציאה הקשה. אם הדימום ממשיך, ויש כאבים - גשי להיבדק ע"י פרוקטולוג.