אבצס בעצם הזנב
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כמה ימים הייתי אצל פרוקטולוג שאבחן שיש לי אבצס מזוהם בעצם הזנב. קיבלתי אוגמנטין 875 מ"ג. בינתיים הכאב די עבר אבל המקום נשאר נפוח, למרות שיצאו קצת הפרשות.אני עוד יומיים מסיימת את האנטיביוטיקה וזה עדיין לא עבר. האם יש צורך בניקוז ? האם התופעה חוזרת כמו לדוג "דלקת שן הבינה"-עד שלא מנתחים לא עובר?
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב מיכל, המחלה שלך נקראת Pilonidal sinus with abscess. זה לא יעבור בלי ניתוח. האנטיביוטיקה יכולה להפחית את הזיהום קצת, אבל המצב שהוביל לזיהום מלכתחילה נשאר שם וזו רק שאלה של זמן עד שהסינוס יזדהם שוב. אין ברירה - צריך ניתוח.