בעיה מביכה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בישיבה יש לי בריחת גזים ואני לא מרגישה שזה עומד לצאת מה אפשר לעשות? זה מאוד מביך
שלום אורטל, בכדי לענות לך בצורה אינטליגנטית, צריך גם להיבדק, ולענות על הרבה שאלות נוספות: בת כמה את? כמה זמן נמשכת התופעה הזו? האם יש גם בריחת צואה או שתן? האם עבר לידות של תינוקות גדולים או לידות מכשירניות (מלקחיים , ואקום וכד')? בכל מקרה - לא על רגל אחת. אי שליטה על גזים היא חלק מהמצב שנקרא אי שליטה על היציאות, והבירור והטיפול בזה מורכבים למדי. אני מציע שתיגשי לכירורג קולורקטלי שמבין בתפקוד ריצפת האגן לצורך בדיקה.
לא ילדתי והתופעה נמשכת כבר שנה ושהצואה רכה יש לי בריחה