דחוף!! שאלה לגבי צניחת רקטום(לאחר אבחון אצל מומחה)
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, באיזה צורה ניתן לטפל בצניחת רקטום מלאה, ללא ניתוח? האם יש פעילות גופנית שיכולה לגרום למעי להתחבר למקומו - ולהתחזק שוב - ללא ניתוח? אם כן מהי הפעליות שיש לעשות? או עיסוי פנימי למעי? האם יש ויטמינים\מינרלים שאפשר לקחת שיעזרו לרפא צניחת רקטום ללא ניתוח? אם כן, מה הם? האם יש אפשרות להימנע באופן מוחלט מניתוח? אני מאמינה שאפשר לרפא זאת ללא ניתוח. לתשובתך הדחופה אודה, שרה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרה, לצערי הרב התשובה לכל שאלותייך היא שלילית. הטיפול היחיד בצניחת הרקטום הוא טיפול ניתוחי, והנסיון מלמד שכל דרך אחרת לנסות ולהתמודד עם הבעיה - נדונה לכישלון.