טחורים כואבים ככל הנראה פנימיים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 22, במשך כ10 חודשים אני סובל מטחורים ככל הנראה פנימיים (יוצאים עם יציאה וחוזרים לאחר מכן). לפני כחודש התחלתי לטפל ביתר חשיבות על הנושא. שומר על סיבים תזונתיים, פעילות גופנית( ריצה וחדר כושר) ותזונה בריאה. ובמהלך השבועיים האחרונים אף השתמשתי בנרות פרוקטו גליבנול. היציאות בזמן האחרון סדירות רכות וללא מאמץ, אך הטחורים רק מחמירים.. בעבר היו קטנים וחוזרים ללא בעיה וכיום לוקח להם זמן לחזור אך עדיין חוזרים מעצמם.. הטחורים נהיו אף גדולים יותר ואחד מהם קיבל גוון כחול. נוסף על כך ישנם לילות שאני נתקף באופן פתאומי בכאבים חדים ולפעמים ישנם כאבים שמופיעים פתאום באמצע היום.. נשארתי אובד עצות.. אשמח לעזרתכם
יש מגוון של טיפולים לטחורים. מתאימים את הטיפול למצב החולה. עליך להיבדק אצל פרוקטולוג ולקבל המלצה להמשך הטיפול. ייתכן ותתאים לטיפול בקשירה ואולי כבר יש צורך בניתוח