פיסורה אנאלית תקופה ארוכה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, שנה שעברה הייתה לי פיסורה קלה שנעלמה אחרי שבוע. השנה מתחילת חודש ספטמבר עד עכשיו אני חווה כאבים בעת מתן צואה. השתמשתי בנדיפדפין כשלושה שבועות וחוץ משינוי צד הכאב אני לא מרגישה כל כך שיפור. .יכול להיות זה כי לא הצלחתי לשתות את הנורמקלס כי אחרי כמה ימים הוא ריכך לי את הצואה עד כדי מים( גם במינון נמוך) הלכתי לרופא שוב והוא אמר שכבר צריך לשקול ניתוח. האם ישר כדאי לקפוץ לניתוח? אני נורא חרדתית לגבי ניתוחים וזה לא ייתכן שזו האופציה האחרןנה.
ניתן לנסות טיפול תרופתי למספר שבועות נוספים. ניתן להחליף את הניפדיפין ברקטוג'סיק, ניתן לבצע זריקת בוטוקס וניתן לעבור ניתוח אם הטיפולים התרופתיים נכשלים והפיסורה גורמת לסבל