ניתוח פילונידל סינוס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח פילונידל סינוס לפני כחודש, כשבסופו תפרו לי את המקום. התפרים נפתחו מעצמם והמנתח הוריד לי את השאריות. כרגע נשאר מעין ״בור״ או חור מאוד גדול. למרות שעבר חודש לא רואה שום שינוי בסגירת הפצע. המראה מאוד לא נעים. כמה זמן יקח לפתח הזה להיסגר במלואו? והאם קיימת איזו שהי שיטה לסגור את הפתח הזה באופן מהיר יותר? יש לציין שכבר עבר חודש ועדיין מתקשה לשבת בנוחות/ לשכב על הגב. מה גם שמכיוון שהפתח פתוח אני מאוד מפחדת שיכנסו חיידקים והמקום יזדהם.
מה שאת מתארת קורה בחלק מסוים בניתוח זה. אין כל סכנת זיהום. חלל הפצע יתמלא לאיטו ברקמה ובהמשך העור יגדל וייסגר. אין דרך לזרז את הריפוי וצריך סבלנות עד שהפצע ייסגר.
תודה רבה ד״ר. יש לציין שאני שחקנית שרוקדת. האם יש סיכון כלשהו בזה שחזרתי לרקוד למרות שעדיין הפצע פתוח? תודה