תוצאות ביופסיה לאחר בדיקת אנדוסקופיה עליונה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום סובל מ GERD שנים רבות. לפני חודשיים עברתי גסטרוסקופיה והרופא כתב קיבה מעט היפר פלסטית ושלושה מוקדי אודם קטנים בסמוך לאנטרום. ולקח ביופסיה ואמר שסה"כ נראה בסדר. כשהתקבלו התוצאות הרופא נתן לי את הבדיקה הפתולוגית ואמר לקונית שהכל בסדר ושהוא מחליף את האומפרדקס 20 פעם ביום לנקסיום 40 פעמיים ביום למשך חודש. בבדיקה כתוב flagements show chronic gasteritis/ negative for h. pilori. הרוקח נבהל מהמינון הגבוה והחריג. מה הממצאים אומרים? תודה.
הביופסיה מראה דלקת כרונית בקיבה. מכיון שממצא זה נלקח כשאתה תחת טפול הרי שהרופא ביקש להחליף את התרופה בתרופה חדשה יותר בעל פעילות חזקה יותר. בוודאי שאין סיבה לבהלה מצד אף אחד..