כאבים וצריבה לאחר ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח פיסורה (חתך צד שמאל) לפני חודש עדיין מרגישה כאבים וצריבה קלים במהלך כל היום מאזור הפיסורה (פיסורה אחורית) נפגשתי עם המנתח לפני יומיים והוא אמר שהחתך עדיין לא החלים וזה יקח זמן ולא רצה להגיד מהו טווח הזמן המומצע. אמר שלא רואה שום פיסורה מהו טווח הזמן הממוצע להחלמה מניתוח מסוג הזה חוששת שהניתוח לא הצליח תודה
בד"כ הריפוי של פיסורה אחרי ניתוח הוא מהיר מאד (פרט למקרים בהם הפיסורה הייתה מאד "ותיקה"). אם המנתח בדק ולא מצא פיסורה הרי שהיא נרפאה... לעתים יש מיחושים קלים לתקופת זמן (לא ניתן להעריך בדיוק לכמה זמן). עלייך להמתין בסבלנות עוד מספר שבועות ולחזור לבדיקה אם הבעיה לא תיפתר