פיסטולה רקטווגינלית לאחר סרטן צוואר הרחם
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח סיטון, פקק קלוגן וכלום לא עוזר כל רופא טוען שהפיסטולה בגודל שונה . יש רופאים שממליצים על כריתת רקטום וסטומה לתקופה. יש רופאים שממליצים על סטומה קבועה לבצע עיקוף אני בת 48 אישה צעירה לא מתאים לי לחיות עם סטומה. מה הפרמטרים ולמה כל רופא אומר משהו אחר. היכן יש חומר לקרוא. האם יש דרך ריפוי טבעית? שכחתי לציין שאני אחרי רדיותרפיה,עימו והקרנות
המקרה שלך מורכב ומסרת מעט נתונים. ממה שניתן להבין מדובר בפיסטולה שהתפתחה בעקבות טיפול קרינתי וכימוטרפי. לא ברור אם עברת ניתוח באזור. במקרה כזה לא ניתן לתת ייעוץ בפורום אלא לאחר בדיקה גופנית, קבלת כל הנתונים הרפואיים, סקירה של כל בדיקות ההדמייה שבוצעו. קרוב לוודאי שיש צורך בכריתה של הרקטום עם סטומה זמנית ל2-3 חודשים.