כאבים זמן רב אחרי ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור. אני7 שבועות אחרי ניתוח פיסורה, המנתח טוען שהסדק נסגר והתפרים תקינים, אמנם יש שיפור בעוצמת הכאבים, אבל הכאבים אחרי יציאה, בעיקר הרכות והדביקות, קשה ונמשך מספר שעות, אני לא מסוגל לשבת כרגע והמצב רחוק מהחלמה, אלו סיבות יכולות להיות לכאבים? אם הפיסורה נסגרה, אילו עוד מפגעים יכולים להיות באזור החלחולת? תודה אמנון
לקריאה נוספת והעמקה
למיטב ידיעתי בניתוח פיסורה אין תפרים...הכאב אמור היה לחלוף או לפחות להיות מוקל בצורה משמעותית מיד אחר הניתוח (ובוודאי אם כבר חלפו כחודשיים מהניתוח). עליך לפנות לבדיקה חוזרת או לחוות דעת נוספת
(מספר מקשר)