מורסה אבצס ככל הנראה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בכתף מורסה 3 ס"מ אורך ורוחב 14 . סמ קיבלתי איכטמול מהרוקח שגורם לנזילה אך המוגלה הפנימי לא ממש יוצא יש רק חור קטן שממנו יש יציאה למוגלה. המורסה היא נפיחות קטנה מעל העור אך היא מושרשת מתחת לעור חצי סמ לערך מה לעשות האם להמשיך עם איכטמול או למרוח אנטיביטויקה קרם שנראה שהוא מיבש את הנוזל ויוצר שכבת עור חדשה מעל המורסה. או משהו אחר .? מה לצפות מהמורסה כמה זמן להמשיך עם טיפול זה עד לסיומו?
לקריאה נוספת והעמקה
שאלה זו אינה קשורה לפורום זה. כנראה שיש לך ציסטה של העור שעברה התלקחות דלקתית. יש צורך בניתוח זעיר בהרדמה מקומית לכריתת הציסטה
(מספר מקשר)