טחורים פנימים וכאב חזק
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ... רציתי לשואל אם לפעמים טחורים יכולים לגרום לכאב גב תחתון ..אחרי אכילת חריף לדוגמא אני מדמם הייתי אצל פרקטולוג שעשה גם בדיקת ריקטלית ידנית וגם אם צינור אנסקופ כזה וראה טחורים קטנים העניין שמדי פעם יש לי כמו היוצרת של התעלה ואז כאילו פי הטבעת מתכווצת ככה אני מרגיש ואז שיוצא הצואה כאילו פוצע שם תאיזור זה לא תמיד זה לדוגמא אם רק אחרי יומים הייתה לי יציאה בדרך כלל היציאות סדירות האם זה נשמע נורמאלי ולא מסוכן?אני חושש ודואג עברתי גם בזמנו קולו ולא מזמן סיטי אם חומר ניגודמה עלי לעשות ?זה ממש כואב ביציאה הספציפית אחרי יומים ממש התכווצות..יש לציין שעבר עברתי איזשהי חבלה שטיפה הרגשתי כאב גב תחתון אבל לא ראו בסיטי משהו בחוליות ... תודה אני מיואש ודואג
מכתבך מבולבל ולא ברור. אם אתה סובל מבעיה בפי הטבעת פנה לבדיקת פרוקטולוג. טחורים אינם גורמים לכאב בגב תחתון או עליון