שאלות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ברשותך שאלה- גיל 40 עם דם בצואה כחודשיים. האם יש סבירות כלשהי שבגילי ל"ע חליתי בסרטן ? מה התסמינים הנוספים חוץ מדם בצואה? אין כאבים כלשהם בגוף. אין חולשה או משהו אחר חריג בהרגשה. אין ירידה במשקל. אין הסטוריה משפחתית. האם יש אנשים בגילי ש"הזניחו" ולא נבדקו ואז גילו אצלם מאוחר את המחלה? או שיותר סביר במקרה שלי שמדובר בטחורים? קשה לי פסיכולוגית ללכת לפרוקטולוג ולעבור עת הבדיקה הפיזית, אני רואה את הבדיקה מביכה ולא נעימה. וכל הכבוד לאנשים שעברו את המחסום הנפשי ופנו להיבדק. אודה להרגעה לגבי הסבירויות שמדובר במשהו חמור אני מודאגת.
תודה רבה
הסבירות לגידול סרטני היא נמוכה אך למרות זאת עלייך לפנות לבדיקת פרוקטולוג! הבדיקה אינה כואבת, קצרה וגם אינה מביכה
איך אפשר להגיד על הבדיקה שהיא לא מביכה? בדמיון שלי היא מביכה. לא נרתעת מכאב.