שאלה לפני בדיקה בקרוב
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, צריכה לעבור קולונסקופיה בקרוב ,עשיתי לפני כמה זמן בירור ויש לי מוטציה פקטור קרישה פקטור 5 ליידן והומוזיגוטית למוטציה מסוג MTHFR (אני לא מטופלת בתרופות כלשהם) האם צריך לעשות משהו מיוחד בעניין לפני הקולונסקופיה או אחרי לפני שאני לא יודעת עליו תודה - כי הבנתי שיש מקרים שלוקחים בקולונסקופיה ביופסיה וזה עלול לגרום לדימום אשמח לתשובה בנושא
לקריאה נוספת והעמקה
הסיכון להתנקבות המעי הגס בזמן לקיחת ביופסיה בקולונוסקופיה אינו קשור להפרעת הקרישה שלך (בסה"כ הסיכוי לכך הוא מזערי ביותר). עלייך לשאול את ההמטולוג שלך האם ישנן הוראות מיוחדות מצידו אם יהיה צורך בביופסיה.
(מספר מקשר)