רקטוג'סיק ועזרקאין במקביל
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם מותר למרוח את שתי המשחות בו זמנית?
רקטוג'סיק צריך להחדיר לפי הטבעת, ועזרקאין מורחים על המקום הכואב. בכל מקרה מציע לעשות הפרשה בשימוש בין המשחות, כלומר-אם השתמשת באחת , מרחי את השניה אחרי פרק זמן של שעה-שעתיים.
עקב פיסורה וכאבים חזקים, אני מטפלת כבר 6 ימים ברקטוג'סיק, אך אין שיפור משמעותי. ביקשתי מהרופאה שלי מרשם לניפדיפין בתקווה שתגיע הקלה למצבי. הבוקר מרחתי עדיין רקטוג'סיק. מתי אוכל להתחיל טיפול בניפדיפין? (הפרש של כמה שעות מומלץ מהרקטוג'סיק?)
רקטוג'סיק צריך להחדיר לפי הטבעת בעוד שניפדיפין מורחים בהיקף פי הטבעת ומעסים שייספג טוב בעור. ניתן להתחיל מיד בטפול עם ניפדיפין.