רגישות לקור בצד שמאל לאחר כריתת מעי דק

דיון מתוך פורום  פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות

28/08/2017 | 02:52 | מאת: דור

שלום דר רפאל, אני בת 32 עברתי כריתת מעי דק בעקבות מחלה, לאחר ניתוח סובלת מרגישות לקור בצד שמאל. הכאב מתחיל בעצם האגן קרוב למפשעה,עולה לצלעות בצד שמאל. התקפים שמחמירים כשאני נמצאת במקום עם מזגן,קרוב למאוורר. כגון לפני הטלת שתן או צואה גם יש כאבים. המצב החמיר במהלך שנה וכרגע הכאב התפשט לעצמות בידיים ורגליים, וגם גורם לכאבי ראש באמצע לילה והכל שוב בצד שמאל. הניתוח בוצע בצד ימין ולאחר ניתוח נדרשתי לקום אך ורק עם חגורת בטן. ומאמץ רב היה על צד שמאל. אין עדות למחלה כלל. כל הבדיקות הדמיה תקינות, כולל סונר רקמות רכות במפשעה, בטן, דרכי שתן, CT MRI חשוב לציין שכל הכאבים האלו התחילו לאחר הניתוח. ARCOXIA כבר לא משפיעה. האם ניתן לקבל איזה שהוא כיוון? תודה מראש...

לקריאה נוספת והעמקה

מה שאת מתארת מתאים לפגיעה עצבית (שאינה קשורה לניתוח). לא מסרת פרטים על המחלה שבעטיה עברת כריתת קטע מעי דק-ייתכן ויש קשר למחלה זו. מציע שתבדקי אצל נוירולוג ואצל מומחה של מרפאת כאב בניסיון לאבחון וטיפול בבעיה.

28/08/2017 | 21:27 | מאת: דור

תודה על תשובה מהירה דר אלון רפאל, מדובר בקרצינויד... וכרגע אין עדות למחלה. אחרי ניתוח סבלתי מזיהום במשך שבועיים, האם זה יכול להיות דלקת זיהומית של מפרקים? הייתי אצל נוירולוג, לא מצא דבר והפנה לאורטופד.

הסיכוי לדלקת זיהומית במפרקים כתוצאה מזיהום אחרי ניתוח מעיים שואף לאפס ולמעשה לא קיים.

28/08/2017 | 23:49 | מאת: דור

מתנצלת על חפירה דר רפאל, יכול להיות שמדובר בפיברומיאלגיה? ואם כן אז הכתובת זה מרפאת כאב? ושוב תודה והמשך שבוע טוב...

פיברומיאלגיה "שייכת" לתחום הריאומטולוגיה. התייעצי עם רופא המשפחה אם יש מקום לפנות לריאומטולג

מנהל פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות