פיסורה שלא נעלמת כמה זמן רב
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אחרי הלידה השנייה קיבלתי מתנה פיסורה שהולכת ובאה לאחרונה אני ממש סובלת לעיתים קרובות... ואני מרגישה שאחרי כל יציאה הפצע נפתח מחדש ואני סובלת מכאבים איומים שמלווים אותי לאורך כל היום. אני מורחת נפדיפין וזה קצת מקל השאלה היא אם אפשר להשתמש בנפדיפין לעיתים קרובות? מה ניתן לעשות כדי להקל על המצב? ניתוח יכול לפתור את הבעיה?
לקריאה נוספת והעמקה
עקרון הטיפול בפיסורה הוא כזה: מנסים טפול תרופתי ( במקרה שלך קבלת משחת ניפדיפין שהיא מאד יעילה) במשך 2-6 שבועות. את המשחה יש למרוח 4 פעמים ביממה (כל 6 שעות). אם תוך 4-6 שבועות לא משיגים ריפוי של הפיסורה מומלץ טיפול ניתוחי.
(מספר מקשר)