פאוצי'טיס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 40 לפני שנתיים עברתי כריתת מעי גס כולו בגלל קוליטיס חריפה .מאז הניתוח אני מאוד סובלת מיציאות חומצתיות מידי יש לי פאוצ' .הרופא אמר לי שיכול להיות שהמחלה נמצאת עדיין בפי הטבעת ולכן אני סובלת מאוד בכל יציאה ,רציתי לשאול אם המחלה עדיין קיימת . והאם יכולה לעשות כאבים בכל האגן העצמות מפני שאני סובלת מאוד מכאבים בפרקים האם יש קשר למחלה
שלום גב' אהרון, במצבך את אמורה להימצא במעקב תמידי ע"י גסטרואנטרולוג, ולפעמים, אם יש תלונות מתמשכות כמו שלך, יש צורך לבצע מעין קולונוסקופיה קצרה (למרות שאין לך מעי גס), בכדי לבדוק אם יש או אין בעיה מקומית בפאוץ' שלך. כאמור - הכתובת שלך היא הגסטרואנטרולוג המטפל שלך. בהצלחה.