סינוס פילונדאלי במשך כחצי שנה- מועמד לניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חייל לוחם בן 19 ולפני כחצי שנה התגלה אצלי פילונדל סינוס, לא טיפלתי בזה עד כה מסיבות אישיות וכעת אני ניגש לניתוח בעוד כשלושה שבועות, קיימים אצלי שני פתחים כרגע די משמעותיים ללא זיהום, במהלך החצי שנה המקום הזדהם ובכל פעם הופיע אבצס ולאחר מכן הפרשות והאבצס והכאבים חלפו לבד שאלתי היא עד כמה קשה הניתוח ואם עצם זה שאין זיהום כרגע ואני גם לא מרגיש כלום מסביב לאיזור אומר שהציסטה מתחת לעור שבעבר יכולתי לחוש אותה נעלמה? ומה אני הולך לעבור בניתוח זה?
זה שכרגע אין זיהום פעיל לא אומר שהציסטה נעלמה אלא שהדלקת נרגעה. זה מועד טוב לעבור ניתוח - לא טוב להינתח כשיש זיהום פעיל.. בניתוח כורתים קטע עור ותתעור המכיל את כל הציסטה (או סינוס, משתמשים בשני המושגים שהם זהים). אם אין זיהום מקובל לתפור ולסגור ראשונית את פצע הניתוח מה שמזרז את הריפוי. צפויים כאבים במשך מספר ימים אך תוך שבוע-שבועיים המקום אמור להחלים. בהצלחה