זקוקה לעצה מבעלי פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברי עבר ניתוח פיסורה לפני שנה מאז הוא מתלונן על כאבים איומים .הוא ירד במשקל, עזב עבודתו ואינו יוצא שנה מן הבית. הלכנו לרופא והוא לא איבחן משהו מיוחד. כשאני מנסה לומר לו שיתגבר על הכאב, יצעד ברגל או יעסוק בספוט- הואטוען שאינני מבינה את מצבו. האם כך זה צריך להיות , אולי יש לכם עצה או כתובת לפנות אליה? אני כבר במצוקה יותר ממנו...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גנית, ראי את תשובתי לדניאלה (בדיוק לפנייך בפורום הזה). המצב הזה שנה לאחר הניתוח אינו תקין. יש לפנות לקבלת חוות דעה ובדיקה נוספת ע"י פרוקטולוג או כירורג קולורקטלי אחר. בהצלחה.