מפחד לקחת אימורן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אובחנתי זה עתה כחולה קרוהן ( ברקע כריתת פיסטולה ). הרופא רשם לי מטרוגיל, ציפרופלקסין ואימורן. סירבתי בתוקף לסטרואידים. את האנטיביוטיקה אני לוקח, אבל קצת מפחד להתחיל עם האימורן. קראתי שהוא מדכא את מערכת החיסון וזה מפחיד. האם זוהי התרופה האופטימלית ביותר? לאיזה תופעות בגוף עלי לשים לב במיוחד כדי לזהות בעיה עם התרופה? האם התרופה אמורה להעלים את הדלקת במעי ולשפר את מדד הברזל, חומצה פולית, ESR CRP והמוגלובין שלא טובים אצלי? מה הנזק העתידי למעי אן בכלל אם לא אקח את התרופה? בתודה, מוטי.
בוקר טוב מוטי, אימורן הוא תרופה מעולה למחלת קרוהן, ואם לא תיקח אותה אלא רק את האנטיביוטיקה, אל תצפה לניסים או שיפור מדהים במצבך. אתה צריך להפנות את כל השאלות שלך לרופא הגסטרואנטרולוג המטפל שלך, שהוא זה האמור לעקוב אחריך ואחרי התנהגות מחלתך. אם לא תטפל במחלתך (וכרגע לא משנה באיזו תרופה), דלקת המעי בסופו של דבר תגרום לפגיעה בלתי הפיכה במערכת העיכול ואתה עלול להזדקק לניתוחים. אני מציע שתתייעץ עם הגסטרואנטרולוג שלך, או שתיכנס לפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה ותשאל שם. בהצלחה.