שאלות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום. לפני כ7 שנים בערך הורדתי נקודת חן שהפריעה לי וגם היית קצת חשודה מתחת לבית השחי. אמרו לי אז שאם יש תוצאה לא טובה מתקשרים ישר ופשוט אף אחד לא דיבר איתי אחרי הניתוח.. אפשר ליהיות רגוע או יש סיבה לדאגה אחרי כל כך הרבה שנים? שאלה שניה האם כל נקודת או סימן חדש על העור בצבע כהה כחול או שחור הוא בהכרח מסוכן?
לצערי קרו (וקורים) מקרים בהם לא נוצר קשר כזה. לכן חובה עליך לברר מה היתה תוצאת הביופסיה (אם כי כמובן ברוב המקרים מדובר בתוצאה שפירה). כל סימן חדש על העור, בכל צבע שהוא (גם ורוד או אדום) ובכל גודל, שאינו נעלם תוך מספר שבועות (למשל: עקיצה) מחייב בדיקת רופא עור עם דרמוסקופ.
כיצד אפשר לברר את התוצאה במיוחד אחרי זמן כזה?