נקודת חן על הזרוע שהפכה למוזרה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי מור בת 21. יש לי מספר יחסית רב של נקודות חן בגוף (כך גם לאמא שלי ) כאשר בעבר בגיל 10 אף הסירו לי נבוס בכף הרגל, אך לאחר ביופסיה שערכו זה התגלה כלא סרטני. מאז אני כל שנה בערך עושה ביקורת של נקודות חן אצל רופא עור כאשר את האחרונה עשיתי לפני 7 חודשים בערך. יש לי נקודת חן על הזרוע (מצורפת תמונה- http://s32.postimg.org/ghu4aaifp/20160428_141403.jpg ), שקיימת כבר שנים רבות. לפני שבוע וחצי עשיתי טיפול לייזר להורדת שיער בידיים, לא בפעם הראשונה, ואחרי הטיפול הזה הנקודה הזו התחילה לכאוב ואז נהייתה אדומה מסביב, וזה עבר אחרי שעתיים-שלוש. שמתי לב מאז שהנקודה נראית מוזרה- שחורה באמצע ומסביב חומה, הגבולות קצת מוזרים עם שפיצים בצדדים, ואין לי נקודה כזו על הגוף וגם זו שהוציאו לי לא הייתה כזאת אלא רגילה. בדקתי קצת ולמען האמת זה קצת הלחיץ אותי שזה מצביע על משהו בעייתי - מה שכן הנקודה עצמה קטנה. אני קצינה בקבע ולהגיע לרופא עור לוקח מעט זמן, רציתי לשאול קודם כל האם זה מצביע על נקודה בעייתית או שאני סתם פרנואידית ? ואם כן מה הדחיפות בהגעה לרופא עור. תודה רבה וחג שמח !
התמונה שצירפת אינה ברורה (לא חדה), אולם יתכן שקרן הלייזר פגעה בשומה ושינתה אותה. כמובן יש להיבדק בהקדם על ידי רופא עור - גן צה"ל יכול להפנות לרופא העור בבתי החולים האזרחיים. בריאות שלמה!