נבוס סבציוס-עזרה דחופה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת השנתיים וחצי נולדה עם סימן קטן צהוב מתחת לעין, לפני כחודשים עקב חבלה /גירוי/אחר.. הנגע התחיל לגדול מאוד וכיום הובלן בנבו סבציוס בגודל של כ7 ממ , הומלץ ניתוח כירוגי, אני מאוד חוששת מהצלקת.. מה האלטרנטיבות..??? תודה וזה מאוד דחוף
לקריאה נוספת והעמקה
איני מכיר תחליפים לניתוח של נגע זה. המיקום שציינת אגב אינו כל כך שכיח בגידול זה- האם האבחנה מוכחת בביופסיה? התייעצי עם כירורג פלסטי לגבי הצלקת.
(מספר מקשר)
איך וממי מבקשים הבחנה ביופסית לפני טיפול, במה זה כרוך..? הילדה בת שנתיים, הרדמה.? אני רוצה למנוע טיפול כירוגי וצלקת עם ההבחנה איננה נכונה..