סרח עור שחור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי בכתף מן עיגול עור קטנטן פיצי- סרח עור או טאלולה או פלולה אין לי מושג איך קוראים לזה. זה בטוח לא שומה. השבוע שמתי לב שהיא נהיתה בצבע בורדו כמו דם. ויומיים אח"כ היא נהפכה לשחור. האם זה מסוכן? ועד כמה? כי לחכות לתור אצל רופא עור יכול לקחת הרבה זמן.
לקריאה נוספת והעמקה
לרוב מדובר בסרח עור שפוט עובר נמק ועתיד לנשור לבד תוך מספר ימים. אם אין כאבים במקום ניתן להמתין עד לבדיקת רופא העור.
(מספר מקשר)
יש לי שתי סרחי עור וקשרתי אותם עים גומייה ואחרי שלושה ימים הוצאתי את הקשירה והסרחים נהיו בצבע שחור מה אפשר לעשות והאים זה מסוכן