תוצאות ביופסיה.
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. לפני חודש בוצעה אצלי הסרת שומה ומבקש פיענוח ביופסיה. skin lesion chest wall ,exc bx. severely dysplastic compound nevus ,with focal scarring tissue. the lesion is incompletely excised in the lateral margins. תודה רבה.
התשובה מצביעה על שומה שהיתה "כמעט מלנומה". במקרים גבוליים כאלו אני תמיד מבקש חוות דעת נוספת מפתולוג המתמחה ספציפית בעור (דרמטו-פתולוג), ובכל מקרה מתנהג עם השומה כאילו הייתה מלנומה "אמיתית" ומבצע בהקדם ניתוח נוסף להרחבת אזור הכריתה. בעתיד יש להקפיד על בדיקת רופא עור לפחות כל 6 חודשים בעזרת דרמוסקופ. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
תודה על התשובה, האם חוות דעת נוספת שצריך של דרמו-פתולוג היא על תוצאה זו או על תוצאה של הרחבת הכריתה ואיך ניתן לבקש שדרמו פתולוג יתן חוות דעת. תודה.