הסרת נקודת חן בשיטת המחט החשמלית
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור..לפני שלושה שבועות עברתי הסרת נקודת חן באף בשיטת המחט החשמלית. הוסבר לי שיווצר במקום גלד שינשור לאחר כעשרה ימים. השתמשתי במהלך ימים אלו במשחה הנקראת CICALFATE והקפדתי למרוח קרם הגנה. הגלד אמנם נשר(לאחר כשלושה ימים) ובמקום נוצר עור חדש שכרגע בולט ואדום. לשאלתי האם תיוותר צלקת הרופא ענה שלא. שאלתי היא תוך כמה זמן לערך ישתקם העור וישוב למראהו הרגיל? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
מאחר ואיני עוסק בניתוחים אלא באבחנה אני מציע כי שאלה זו תפנה למנתח. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)