שומה בפנים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שתי שאלות: 1- יש לי מעל השפה נבוס שאני רוצה להוריד. (אין בעיה רפואית, רק אסתטי). באיזו דרך אפשר להוריד אותו כך שזה יראה כמה שפחות על הפנים אחר- כך? המלצות על רופאים מסויימים שעושים זאת? 2- מעל השפה יש לי כתם (נוצר אחרי במהלך הריון) שנראה כמו "שפם". יש דרל לטשטש אותו? מאד מפריע לי.... תודה דנה
לקריאה נוספת והעמקה
הדרך המקובלת היחידה מבחינה רפואית להסרת שומה היא היא ניתוח. פני לכירורג פלסטי להתיעצות- לרוב התוצאה האסתטית טובה מאוד. לגבי הפיגמנטציה - פני לרופא עור לבדיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)