הסרת נקודות חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן עשרה ובזמן האחרון שמתי לב שיש לי לא מעט נקודות חן על הפנים, זה ממש מטריד אותי מבחינה אסתטית ואני מעוניין להסיר אותן ללא לייזר, ניתוח או דבר דומה. שמעתי שיש משחה שקוראים סולקדרום, האם לאחר אישור רופא ניתן לרכוש אותה ולהשתמש בה לגילי? תודה מראש.
הדרך המקובלת היחידה להסרת נקודות חן היא בניתוח. השימוש בסולקודרם מסוכן ואינו מקובל על הרוב המכריע של הרופאים בארץ. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
אם אפנה לרופא עור אני מניח שהוא יאמר שהנקודות הן בסדר ולא מהוות נזק כלשהו, אבל זה באמת מפריע לי. ישנן במקרה משחות נוספות שלא מסוכנות או שישנו סיכוי שרופא העור יסיר לי בהרדמה מקומית מספר נקודות?