הסרת שומות -
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר נתנזון יש לי כמה שומות על הפנים שברצוני להסיר. כמובן שחשוב לי שלא ישארו צלקות ולכן הייתי מעדיפה שלא לעשות זאת בתהליך כירורגי. הבנתי מקריאה בפורום, ששיטות בסגנון המשחה של ד"ר זמיר הן מסוכנות היות ואין אפשרות לבדוק שהשומה לא היתה ממאירה. מצד שני, ראיתי שרופאי עור עושים גם פעולות של צריבת שומות והסרתן בעזרת מחט חשמלית. האם בשיטות הללו ניתן לבדוק את השומה שהוסרה? למה הן יותר בטוחות? תודה רבה מראש
מסכים לקביעתך- כל שיטה בה השומה המוסרת אינה נשלחת לבדיקה פתולוגית אינה קבילה רפואית. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
אז איך אתה מסביר שזו פרוצדורה שהרבה רופאי עור מבצעים?