הופעת נקודות חן חדשות - גיל ההתבגרות ?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! אני בן 16 בחצי שנה האחרונה שמתי לב שנוספות לי הייתי קורא להן נקודות חן ולא שומות. לפי מה שהבנתי שומה היא גדולה ומוזרה יותר מנקודת חן רגילה(זה נכון?) אז השאלה היא האם יש קשר לגיל שלי זאת אומרת האם זה יכול להיות חלק מהתהליך של ההתבגרות כל העניין הזה של הופעת נקודות חן חדשות ? כי יש לי חבר בגיל שלי בערך שמופיעות לו שומות חדשות תמיד והוא הלך לבדוק את זה והכל היה תקין ( אבל אצלו זה תורשתי ) אגב,אםזה חשוב , יש לי קצת חוסר בברזל,אני רוב היום בבית והשעות שינה שלי הפוכות. תודה !
הופעת השומות היא תהליך גנטי שבהחלט קשור לגיל ההתבגרות. כמובן שרצוי מאוד לבדוק אותן אצל רופא עור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון