נקודה לבנה מתחת לעין
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ניר שלום, לפני מספר ימים צמחה לי נקודה לבנה קטנה אך בולטת על העור מתחת לעין. רציתי לדעת מה זה עשוי להיות. שאלה נוספת מה שעות הפעילות שלכם בעזריאלי באילו ימים והאם ניתן לקבוע תור תוך 24 שעות במטרה לצלם נקודות חן בעייתיות ולראות עם תקינות או לא בתודה מראש, דוד
לרוב נקודות לבנות באיזור העין הינן בלוטות חלב (שומן), שלהן משמעות קוסמטית בלבד. שעות הפעילות ברמת החיל (כבר לא בעזריאלי...) - רח' הנחושת 2 קומה 3- הינן א+ג בשעות 10-22 (קביעת תורים בימים א-ה בשעות 8-20 בטלפון 03-7188444). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
אחלה, כדי שתעדכן את זה באתר למה בלוח חדשות באתר מופיע שעברתם לעזריאלי