קצת בחרדה כרגע אז אשמח לתשובה מהירה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לבני בן ה11 יש שומה שנראית כגבשושית שומנית אדמדמה/חומה. קבענו תור לרופא בעוד מס ימים. בנתיים בזמן טיפול נגד כינים לכל המשפחה , המשרק הסמיך פגע בשומה וכל החלק העליון שלה הוסר והמקום דימם מאד. שמעתי ששומה מדממת היא אינדיקציה סרטנית , האם זה נכון? האם עליי לרוץ איתו לאן שהוא כרגע? תודה מראש רונית
לקריאה נוספת והעמקה
שומה שמדממת עצמונית הינה בהחלט סיבה לדאגה. אולם במקרה של בנך הדימום נגרם בבירור (לפי תיאורך) עקב חבלה מהמסרק, כך שיש סיבה טובה מאוד לדימום ואין כל מקום לדאגה. לאחר שהאיזור המדמם יחלים (כשבועיים עד חודש) פני לבדיקת רופא עור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)