עזרה לאחר הסרת נקודת חן באיזור הפנים.
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לצוות רופאי הפורום, לפני כחודש עברתי הסרת נקודת חן בגילוח וצריבה במחט חשמלית באיזור בפנים. לאחר כשבוע של טיפול תרופתי. ( ע"י משחת סינטומיצין 3% ) נפלה מעין קליפה ולא נשאר כמעט דבר חוץ מאודם מעטי בלבד. כיום לאחר כשלושה שבועות ומספר ימים קיים אודם ונפיחות מעטה באיזור, בנוסף נקודה לא ברורה חומה וקטנה . האם הדבר מעיד על ריפואי תקין ויש עוד תהליך של חידוש העןר כך שגם סימן/כתם זה יעלם? האם ישנו סיכוי שהפעולה הכירוגית לא עזרה ויש צורך בפעולה פולשנית ( ע"י תפרים) והאם ישאר כתם? (יש לי עור שחום מעט. אינו שחור.) מחכה לתשובתכם. תודה רבה.
נראה לי שאתה מתאר תהליך ריפוי נורמלי של העור, אולם להסרת ספק פנה לבדיקת הרופא המנתח. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון