הסרת נקודות חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת האם אזור ממנו הוסרה נקדת חן עדיין מסוכן מבחינת חשיפה לשמש, כפי שהיה לפני ההסרה? ברור לי שבאופן כללי חשיפה לשמש אינה בריאה, אבל תמיד אומרים שחשיפת נקודות חן לשמש מסוכנת עוד יותר. השאלה היא מה לגבי מקום בו הייתה נקודת חן והיא הוסרה, האם הסיכון נשאר כשהיה או שהוא פוחת? תודה
ממש לא ברורה לי מטרת השאלה. האם אתה מתכוון לחשוף 0.001% מהגוף (כלומר את הצלקת) לקרינה אינטנסיבית ועל שאר הגוף להגן??? בכל מקרה, חשיפה לשמש אינה משפיעה רק ישירות על השומות אלא באופן סביבתי- כלומר, שומה בבטן יכולה להפוך סרטנית גם לאחר רקרינה בקרקפת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון