פחד מהותרת צלקת בפנים בעקבות הסרת שומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי שומה שגודלת ומשתנה בשנים האחרונות.רופאים הגדירו אותה כלא מזיקה.ללא קשר לכך אני מעוניינת להסירה אך פוחדת "ליפול תחת סכין לא טובה".להמלצה על רופא מעולה אם ניתן לבקש ממך,אודה מראש. (כמטופלת של כללית הופניתי לתל השומר אך "השתפנתי"...)"מחזיקה אצבעות" ותודה!
לקריאה נוספת והעמקה
היי קוראים לי שיר ואני בת 15 ולאחרומה הלכתי הרבה לים ונהיה לי בפנים 4 עיגולים לבנים בפנים ואני רוצה לדעת הם אפשרלהוריד את זה או לתפל בזה וזה יכול להיות סרטן עור ? השמח שתענה לי