גידולעל האף
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך, לאמי צמח בקצה האף (מעל הנחיר) גידול קטן שהתחיל לדמם. לפני למעלה מחודשיים הוא התחיל לדמם ולכן פנתה לרופא , עשו לה ביופסיה והתברר שהוא סרטניולכן צריך להוריד אותו. הגידול הזה בעצם צמח כבר מפני כחצי שנה ומכיון שנכדה של אמי אמור להתחתן בעוד חודשיים וחצי , היא בקשה שיורידו את הגידול , רק לאחר החתונה והרופא אמר , שאין בעיה. האם לא צריך להוריד גידול סרטני מיד לאחר שמגלים אותו? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אם מדובר על BCC (סרטן תאי הבסיס) דחיה של חודשיים בניתוח לא תסכן את אימך, מאחר וזהו גידול הגדל לאט וכמעט שאינו שולח גרורות. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)