נקודות חן חדשות אחרי גיל 40
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר מה שלומך אני בן 44 ופעם אחרונה שהסירו לי נקודות חן חשודות היה לפני שנה(יש לי הרבה). שאלתי היא האם נקודות חן שיוצאות אחרי גיל 40 זה לא נורמלי ותמיד מסוכן? והאם נקודת חן בולטת יותר מסוכנת מנקודת חן שטוחה (4-5 מ"מ גודל)
לקריאה נוספת והעמקה
ריבוי שומות מהווה גורם סיכון משמעותי מאוד לסרטן העור (פי 10 משאר האוכלוסיה). אנ י ממליץ לך לשקול לבצע מיפוי שומות שמטרתו גילוי מוקדם של מלנומה. שומה שמופיעה לאחר גיל 40 אינה מסוכנת בהכרח אולם בהחלט יש לחשוד בה יותר משומה שמופיעה לפני כן. לצורת או בליטת השומה אין קשר ישיר למידת המסוכנות שלה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)