הסרת נקודת חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הלכתי לרופא עור על מנת לבדוק מספר נקודות חן שיש לי בגוף. הוא מצא נקודת חן על הירך שנראת שחורה, לא סימטרית ולא בצבע אחיד. ולכן הוא הפנה אותי לפלסטיקאי לצורך הסרתה. הוא אמר שכרגע היא לא מסוכנת. מה ההליך של הסרת נקודת חן? האם זה כואב? אחרי ההסרה מבצעים ביופסיה של זה? האם לדעתכם ניתן לדחות את ההסרה לאמצע הקיץ? בחודשים הקרובים אני בלימודים אינטנסיבים מאד. כל העניין הזה צאד מלחיץ אותי...
הסרת שומה מתבצעת בהרדמה מקומית ואינה כרוכה בכאב פרט לזריקת ההרדמה (דקירה קלה וזהו). כמובן שהשומה נשלחת לבדיקה פתולוגית. לגבי מידת הדחיפות רק רופא העור יוכל לקבוע- אולם כל התהליך אינו ממושך (נטו 5 דקות, ברוטו 10 דקות...) כך שלא יפריע לך לימודים. בריאות שלמה, ד"ר ניר נתנזון