שמש יתר על המידה.
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בקייץ האחרון הייתי פעמים בבריכה. בפעם הראשונה נשרפתי כליל בשל עורי הלבן והתקלפתי במשך השבוע. שבוע לאחר מכאן נכספתי לשמש למס' דקות [בערך 30] בבריכה והשאר הייתי מתחת לבריכה מקורה. נשרפתי ונהיו על עורי המון שלפוחיות ובהנחיית האחיות בקופ''ח היתי חבושה עם סילברול. כשהכל הפך לפצע קשה והגליד נהיו לי המוני נקודות חן/נמשים/משהו לא ברור. האם אני צריכה לבדוק אותם? הם התפרשו על כל הכתפים ובית החזה והגב.
בהחלט נדרשת בדיקה מקיפה של כל הגוף ע"י רופא עור פעמיים בשנה. אני מקווה כי למדת לקח ובעתיד לא תחזרי על הטעות של חשיפה כל כך מזיקה לשמש. מעבר לסכנה של סרטן העור, כל כוויה כזו תורמת מאוד משמעותית להזדקנות והתכערות העור (מה שישמח וודאי את עמיתי הכירורגים הפלסטים, את הקוסמטיקאיות באיזור מגורייך ואת חברות הקוסמטיקה). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון