הפניה לכירורג וביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, יש לי נקודה בירך ימין בצבע אדום שחור ותחומה מעט בצבע אדום שלדברי רופאת העור נוצרה מכלי דם(אציין כי היו ליכבר בעבר כאלה ונאמר לי שזה כלי דם ואין מה לדאוג אך הפעם הנקודה לא נעלמה כבר חודשיים ולכן הוחלט לקחת ביופסי של העור ותת העור. שאלתי האם נתקלת בתופעה זו והאם יש סיבה לחשוש? ומה פרוש NEOPLASM SKIN UNCERAIN BEHAVIOR?תודה מראש
למעשה אני לא מכיר המנגיומה (גידול שמקורו בכלי דם) הנעלמת מעצמה... זהו גידול שפיר שנדיר ביותר שמתפתח לגידול ממאיר. לא ברור לי מדוע נלקחה ביופסיה, אולם משמעות ההפניה היא השהרופאה לא היתה בטוחה מה טיבו של הגידול. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון